SPLOŠNI POGOJI

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE KANGLOO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Kangloo so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2).

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom (prodajalcem)  in kupcem (uporabnikom).

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino upravlja AQUA TIM d.o.o., matična številka 6725031000, davčna številka SI 53924606, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvede brez registracije, pri čemer pa je potrebno upoštevati, da se cene za neregistrirane uporabnike razlikujejo od cen za registrirane uporabnike.

Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, , naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa s strani podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Način plačila je lahko: plačilo po predračunu, plačilo po povzetju, plačilo preko sistema Pay Pal ali s kreditnimi karticami.

1.1 Postopek naročila

Naročilo se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom »Naročite«. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom »Naslednji korak«.

Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – podatki za nakup, 2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave, 3 – povzetek naročila. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Potrditev naročila« neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na telefonsko številko +386 (0)3 713 36 90 ali na e-naslov info@kangloo.si.

Po opravljenem naročilu, kjer boste kot način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli obvestilo s predračunom in z napotki za plačilo predračuna.

Kopije pogodb o nakupu se fizično shranjujejo na sedežu podjetja AQUA TIM d.o.o in so dostopni osebno po izrecnem dovoljenju kupca pa se lahko pošljejo tudi preko elektronske pošte ali navadne pošte.

1.2 Spremembe naročil

Po potrditvi naročila kupec lahko vse morebitne spremembe / napake javi na telefon +386 (0)3 713 36 90 ali pa preko elektronske pošte: info@kangloo.si.

1.3 Tehnična sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Naročilo se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom »Dodaj v košarico«. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom »Prikaži košarico«.

Pred oddajo naročila je uporabniku preko grafičnega uporabniškega vmesnika (KOŠARICA) omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda izdelke, ki jih je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda opis posameznega izdelka, njegovo ceno, ter skupno ceno celotne izbrane količine izdelkov;
  • spreminja izbrano količino  posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine oziroma novo celotno ceno naročila (v ustrezno vnosno polje na podstrani košarice vnese novo številko izbrane količine) in kline gumb »Posodobi košarico«;
  • odstranjuje izbrane izdelke (ikona x pri posameznem izdelku ali pa z vnosom števila 0 v polje količina ter klikom na gumb »Posodobi košarico«), ki jih ne želi kupiti in s tem zmanjša celotni znesek naročila,
  • preveri splošne pogoje na klik linka »Splošni pogoji« ali spodaj v nogi spletne strani pri čemer ima kupec možnost, da se vrne korak nazaj (npr. klik na gumb »Nazaj« v brskalniku, klikne na nov povezavo v meniju, oziroma klikne na logotip družbe).

Nakup se zaključi v naslednjih korakih:

  • po vnosu vseh potrebnih podatkov o dostavi in plačniku;
  • s potrditvijo kupca, da se strinja s splošnimi pogoji, tako da se obkljuka kvadratek pred besedilom »Prebral/-a sem in strinjam se s splošni pogoji spletne strani«;
  • s klikom na gumb  »Kupite sedaj – naročilo z obveznostjo plačila«.

S tem je nakup opravljen in potrjen.

V spletni trgovini so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in sicer preverjanje črkovanja, preverjanje ustreznega zapisa E-naslova, na katerega je možno kontaktirati kupca v primeru napak pri naročilu in pa preverjanje lokacije dostave (država) – spletna stran deluje na območju Evropske unije in je podprta z enostavnimi prevodi (Google translate) v evropskih jezikih in sicer: Slovenščina, Španščina, Angleščina, Italijanščina, Nemščina, Francoščina.

Končna pogodba je sklenjena v celoti v slovenskem jeziku.

2. Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 5 %, 9,5% ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka ali storitve.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec ponudniku pošlje prvo spletno potrdilo o statusu naročila oz. potrdi njegovo ponudbo z nakupom. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi splošni pogoji nepreklicno zagotovljeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V kolikor gre za pogodbo za plačilom po predračunu  in ne bo plačano v roku 5 dni podjetje odstopa od pogodbe.

2.1 Način plačila, potrditev plačila in račun

Način plačila naročila je plačilo po predračunu, plačilo po povzetju, plačilo v sistemu PayPal ali s kreditno kartico. Rok za plačilo naročenih izdelkov je 5 dni po prejemu predračuna.

Originalni račun bo v fizični obliki priložen k potrdilu ob vročitvi naročenih izdelkov. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročeno publikacijo ob prevzemu blaga.

Pri poslovanju z javnim sektorjem se izda e-račun, zato se račun v fizični obliki ne pošilja naročniku.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

3. Dostava in stroški dostave

Dostava izdelkov, naročenih v spletni trgovini, je vključena v končno ceno naročila. V primeru, da naročnik naroči blago s plačilom po povzetju, Pošta Slovenije dodatno zaračuna 1 € ob predaji blaga.

Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 12. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 48 ur.

Rok dostave blaga je 1 – 5 dni.

3.1 Način dostave

Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.

Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje »Opomba« pri podatkih dostave.

Izdelke lahko po dogovoru tudi sami prevzamete po predhodnem dogovoru v skladišču v Kranju, Kolodvorska cesta 4 Vrbju,  Vrbje 80, 3310 Žalec, ali na drugem dogovorjenem mestu. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestila, ko bo blago pripravljeno za prevzem.

4. Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) pravico do odstopa od pogodbe v skladu s 134., 135. in 136. členom Zakona ZVPot-1.

Kupec (potrošnik) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudnika obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (skladno s 134. členom ZVPot-1).

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje

AQUA TIM d.o.o
Vrbje 80
3310 Žalec
Tel.: +386 (0)3 713 36 90
E-pošta: info@kangloo.si

o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec za odstop od pogodbe.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

4.1 Učinki in roki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja).

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače, v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne brez nepotrebnega odlašanja na naslov Vrbje 80, Vrbje, 3310 Žalec in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE word
OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE pdf.

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. IOP)

5. Zakonsko jamstvo za skladnost blaga

Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi 78. člena tega Zakona, prodajalec (podjetje) odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. To velja tudi za blago z digitalnimi elementi.

Na podlagi 79. člena ZVPot-1 z nobeno pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga. Vsakršna pogodbena določba, ki nasprotuje temu, je nična.

Če prodajalec ne izpolni svoje obveznosti glede vračila kupnine v skladu s tem členom, ima potrošnik pravico do zakonitih zamudnih obresti od dneva zapadlosti dalje.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji 81. člena ZVPot-1 in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti z natančnim opisom obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena (84. člen ZVPot-1).

OBRAZEC ZA ZAMENJAVO ARTIKLOV word
OBRAZEC ZA ZAMENJAVO ARTIKLOV pdf.

6. Reklamacije

Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.

Moy market (kangloo.si) si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ni priloženega računa;
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži;
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

7. Varnost

Kangloo.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

8. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji.

Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVPot-1.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.

Kopije pogodb o nakupu se fizično shranjujejo na sedežu podjetja AQUA TIM d.o.o in so dostopni osebno po izrecnem dovoljenju kupca pa se lahko pošljejo tudi preko elektronske pošte ali navadne pošte.

9. Odveza odgovornosti

Kangloo ne odgovarja za uporabo spletne trgovine Kangloo in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh.

Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične in tako ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

10. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last AQUA TIM d.o.o, Vrbje 80, Vrbje, 3310 Žalec, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last AQUA TIM d.o.o. ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja AQUA TIM d.o.o.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

11. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Celju.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav se kupec s prodajalcem Kangloo.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko  +386 (0)3 713 36 90 ali po elektronski pošti na info@kangloo.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kangloo.si ali na poštni naslov AQUA TIM d.o.o, Vrbje 80, Vrbje, 3310 Žalec ali osebno na naslovu ponudnika.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi AQUA TIM d.o.o ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kangloo.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

12. Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine Kangloo na spletni strani www.kangloo.si je

AQUA TIM d.o.o
Vrbje 80, Vrbje

3310 Žalec

Matična številka: 6725031000
Davčna številka: SI 53924606

Sodni poslovni register:
SRG vpisa: 2014/49693
Datum vpisa: 13.11.2014
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR

Odgovorna oseba: Matija Jager

Telefon: +386 (0)3 713 36 90
E-pošta: info@kangloo.si